W roku 1993 roku Antoni Bogacki (nasz rodak) zarejestrował w Nowej Zelandii 3 patenty na płyny, które pielęgnują i chronią skórę i tkaniny przed słońcem. Nazwa nawiązywała do silnego nowozelandzkiego słońca, w którym bledną kolory. Colour Lock można przetłumaczyć jako „zamek chroniący kolory”. Logo marki pokazuje promienie słońca padające na słowo ‚colour’.
Zapraszamy do zapoznania się z historia marki Colourlock:
Jako pierwsi na świecie technicy Colourlock odkryli, że nowocześnie garbowana skóra nie potrzebuje tylko natłuszczania. Pozwoliło to na stworzenie środków, które nie tylko pielęgnują ale chronią też przed wytarciami i pęknięciami skóry.
Nowe możliwości, otworzyły się przed marką i konieczne było przeniesienie produkcji do Niemiec. Zaawansowanie technologiczne środki pozwoliły na rozpoczęcie współpracy z koncernami samochodowymi.
Obecnie wszystkie znane marki europejskiej samochodówki oraz najsłynniejsi producenci mebli, odzieży, używają i sprzedają środki Colourlock.
1994 W Wellington (Nowa Zelandia) powstaje Colourlock Industries,
1995 Największy producent mebli na świecie testuje płyny Colourlock i zaczyna je sprzedawać w 64 krajach.
1995 Przeniesienie produkcji i siedziby firmy do Niemiec. Właścicielem marki zostaje Lederzentrum GmbH.
2003 Produkty Colourlock są używane przez Mercedes Benz w fabrykach Niemieckich i w Ameryce.
2007 Volkswagen zaczyna sprzedawać środki Colourlock pod swoja marką w całym świecie.
2007 Powstanie firmy Lederzentrum w Polsce
2008 BMW testuje i zatwierdza jakość płynów Colourlock dla skóry.
2008 Środki Colourlock są dostępne w salonach Audi i VW w Polsce
2013 Colourlock zmienia wizerunek